Pagini

sâmbătă, 10 august 2013

Tortul Anastasiei

De ziua Anastasiei  nu puteam sa nu ii fac si ei un tortulet.
Dupa tortul lui Petru , care a fost  (...hm! sa ma exprim elegant :))  ) mai rau decat primul tort facut de mine vreodata, am avut ceva emotii.

Nu am mai facut un tort de cateva luni bune si s-a simtit. M-am dezobisnuit si nici nu mai am rabdare cu ele.

As putea sa spun ca este oarecum ciudat, avand in vedere ca stau ore intregi sa decorez cativa biscuiti.
In fine ... :)

Ea mi-a spus cam ce si-ar dori, ne-am uitat impreuna la cateva modele si, intr-un final , am cazut de comun acord asupra ideii.





"Mami, asa vreau sa imi faci tortul, ca nu mai sunt bebelus !"

Este drept ca , initial, discutaseram sa il fac cu trandafirasi , dar nu am mai avut rabdare sa ii fac si asta este ce a iesit in final. Bine ca i-a placut, chiar daca m-a cam bodoganit ca nu am respectat planul initial  ! :))







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu