Pagini

joi, 2 mai 2013

Morcovei cu codita

Ne pregatim pentru Paste. De fapt, eu nu am pregatit nimic pana acum; nu pentru noi :)
Sper ca de maine sa reusesc sa fac si pentru noi cate ceva si sa nu raman ca cizmarul fara cizme :))

Pentru noi, clar nu o sa avem biscuiti pentru ca, nu stiu cum reusesc dar ma incadrez la fix in numarul de biscuiti ai altora . Nu-i nimic, eu una nu mai mananc biscuiti iar copii gusta din (aproape) fiecare nou model facut.

Saptamana aceasta am facut cateva prajiturele cu tema Pascala; printre iepurasi,  pentru iepurasi am facut si cativa morcovei prajituriti .

Tot cu ocazia prajituririi morcoveilor, am rugat-o pe Vixy sa imi mestereasca niste cutiute morcovei. Cum , din mainile ei ies numai minunatii, cutiutele evident ca nu aveau cum sa nu iasa super.


Asa ca, iepurasii au avut ce face in cosulete :))




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu