Pagini

marți, 12 februarie 2013

Prajiturele...pe indelete

Mi s-a intamplat de cateva ori, in viata asta lunga de 27 de ani, sa cunosc anumite persoane si sa am sentimentul ca le stiu de o viata !
Sa am un sentiment placut cand ma aflu in preajma lor, sa ma simt pe aceeasi lungime de unda cu persoanele respective, sa ma inspire !

Printe aceste persoane se numara si Nicol , pe care sunt convinsa ca o stiti deja de la LiluTesa . Am reusit si eu, intr-un final, sa o cunosc personal (...si nu numai pe ea : ) ) ; nu ma pricep la cuvinte, de asta o sa spun doar ca mi s-a parut un om frumos , din toate punctele de vedere !

Ah ! Inca ceva : sigur ca daca stiti de LiluTesa stiti si de Viata pe indelete . Daca nu, puteti citi si vedea despre, aici si aici .

Prajiturelele au fost inspirate de logo-ul...pe indelete, care mi se pare foarte haios si foarte inspirat :)



Acum, promit ca o sa reinnoiesc stocul de prajiturele, inainte de marea aventura ! :)

p.s Reteta prajitureleor pe indelete  este aici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu