Pagini

joi, 28 februarie 2013

Meeska Mooska Mickey biscuiti

Sunt fericita...si ma simt bine :))

Chiar daca sunt super obosita, pentru ca in ultima saptamana cel putin, am dormit spre deloc , soarele mi-a dat energie !!! Deja incepuse sa ma deprime vremea ingrozitor de mohorata .

Sunt fericita ca am vazut iar soarele, sunt fericita ca am intalnit oameni minunati, sunt fericita ca vine primavara...sunt fericita si ma simt bine !

Sunt fericita ca am intalnit-o pe Cristina ! O fata minunata , pe care o cunosc de putin timp, dar parca o stiu de o viata .

Ea , este creatoarea minunatiilor de la Fait@main si ii multumesc ca a avut incredere in mine!

Prima noastra colaborare a fost pentru un botez tematic Mickey Mouse, iar aranjamentele , facute de Cristina , le puteti admira in toata splendoarea aici  .

Eu mi-am adus contributia, cu Mickey biscuiti, evident , care sper ca au placut tuturor !  :)





Ah ! Sa nu uit :) Pozele minunate, sunt realizate de sotul Cristinei, Cosmin .

Si pentru ca , de cele mai multe ori sunt pe fuga si uit sa fac poze biscuiteilor in varianta lor finala, acum aveti ocazia sa-i vedeti, multumita lui  Cosmin.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu