Pagini

miercuri, 1 august 2012

Tutu

Azi noapte am "prajiturit" un TUTU. Primul !
Pentru ca Anastasiei ii plac tare fustitele balerinelor si pentru ca peste doua zile este ziua ei, m-am gandit ca o astfel de fustita o va bucura tare. Si bineinteles ca nu m-am inselat ! :)
Evident ca am luat materiale roz si mov, pentru ca inca suntem in perioada roz-mov (care nu stiu cand o sa treaca ! )
Ma asteptam sa se lucreze usor cu tulle-ul , dar este un material foarte agatacios si mi-a luat ceva timp sa o fac. Probabil si pentru ca a fost prima fustita, dar in final ne-a placut ce a iesit :)




Azi noapte la 3, dupa ce am terminat-o, Anastasia s-a trezit sa bea apa si a vazut si fustita . In toiul noptii s-a auzit un: Oooooaaaaauuuu ! :) si normal ca a trebuit sa o si probam .

De dimineata, a imbracat-o si si-a exercitat calitatile de balerina, topaind si facand piruete prin casa avandu-l pe Filip drept profesor .


Afara a dorit aceeasi tinuta si daca ea a vrut, puteam eu , oare ,  sa ma impotrivesc in vreun fel? :)))


A mers gratios, cu mainile usor ridicate, nu care cumva sa strice pufosenia fustitei, iar concluzia ei a fost : "Mami, sunt ca o zana !"




5 comentarii:

  1. fff frumos! Si noi tot in perioada roz-mov suntem..si Alessia este indragostita de Tutu. numai ca eu nu prea ma pricep sa realizez asa ceva:P o sa incerc si eu pt ziua ei( in oct) sa ii fac o fustita, sa vedem ce iese...pupam!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumooooos! Foarte frumoasa balerina ta!

    RăspundețiȘtergere
  3. "Mami sunt ca o zana." Pai nu e o zana?!!! E zana lu tataia nu?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa pufosenia, si f frumoasa si zana! Bravo mami! Ai mai facut o zi fericita pt fetita ta!

    RăspundețiȘtergere