Pagini

duminică, 17 iunie 2012

Experimentul Zaica (1)

Am preluat ideea si intrebarile de la Andra  . Eu am mai adaugat cateva intrebari si am trecut la "chestionat" copiii. Separat ! :)
Primul a fost Filip, care a raspuns foarte serios ...cred ca i-a placut ideea !



Ce vrei sa fii cand o sa fii mare?
Constructor
Cu ce-ti place sa te imbraci?
Camasa si pantaloni  
E bine sa fii copac?
Da, pentru ca faci fructe 
Cat costa un crocodil? de unde il cumparam?
10 Lei. De la magazin
De ce cocosul canta cucurigu?
Pt ca asa face el
Cum arata un cangur?
Are un corp, doua manute, doua picioare si doua urechi lungi
De ce e luna galbena? ce culoare ai vrea sa fie?
Pentru ca ii este frig. Albastra
Cate stelute sunt pe cer?
10
De ce doctorii sunt imbracati in alb?
Pentru ca asa este regula
Ce inseamna dragostea?
Inseamna cand te indragostesti. Cum m-am indragostit eu de o colega de a mea.
Care e personajul preferat din desene animate?
Fulger McQueen
Ce stii tu sa faci cel mai bine?
Sa desenez masini
De ce merg oamenii batrani incet?
Pentru ca nu mai pot merge mult
De ce sunt castravetii verzi?
Pentru ca asa sunt ei
Care e animalul tau preferat?
Leul
E bine ca avem telefoane mobile? de ce?
Da. Ca sa suni pe mamaie, pe tataie...
Daca ai avea multi bani, ce-ai face cu ei?
Ne-am lua o casa
Ai vrea sa ai aripi?
Da. Pentru ca imi trebuiesc pentru serbare
Oare cum arata Doamne-Doamne?
Este inalt si este Sfant
Ai vrea sa fii o balena?
Nu. Pentru ca este fioroasa
Ce este bucuria?
Ceva ce te inveseleste
Ce este rabdarea?
Cand cineva este ocupat, tu trebuie sa ai rabdare sa termine
Ce este respectul?
Copii trebuie sa respecte clasa si gradinita si sa faca ordine. Asta inseamna respect
Cum se face o carte?
Din carton si cateva foi
Cum se face parfumul?
Cu un pic de apa si condimente
Cum se face pasta de dinti?
Dintr-o crema speciala
Ce sunt buruienile?
Niste plante care nu trebuiesc pe pamant
Ce este acela un secret?
Ceva cum erau usile secrete inainte la castele
Ce este aceea o familie?
Cei care stau toata ziua impreuna, dorm impruna si fac orice impreuna
Ce sunt lacrimile?
Apa din ochi
Ce este inima?
Controleaza sangele si te ajuta la sanatate
Ce este sapunul? Cum se face?
Un condiment foarte bun cu care te speli. Este facut dintr-un condiment secret pe care nu-l stie nimeni.
Ce este cerul?
Este albastru si da ploaie
De ce le-a crescut girafelor gatul atat de lung?
Ca sa  poata lua frunzele de la copacii inalti
De ce visam noi?
Pentru ca asa se mai intampla cand dormi
La ce foloseste guma de mestecat?
La nimic


Filip , 5 ani 3 luni

2 comentarii:

  1. Le ce foloseste guma de mestecat. La nimic :))))
    Foarte foarte interesant si condimentul acela secret din care se face sapunul :)
    Asteptam si la Anastasia!

    Florina

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare ...cata inteligenta :)

    RăspundețiȘtergere